Ny ring

Heej! Hoppas ni haft en bra dag! Min har vart hyffsad :) Hade intervaller på gympan, så jobbigt, men jag klarade att springa hela tiden i alla fall, haha. Resten av veckan har också vart bra, i tisdags fikade jag med Emelie och Nathalie på stan, i onsdags var det träning och gymnasieforum. Har verkligen inte bestämt mig än, men jag tycker ekonomi lät intressant. Det har varit en dålig blogg-vecka, men man har ju sina svackor och jag känner att jag skriver om så tråkiga grejer så ibland kan man bara låta bli att skriva över huvud taget. Nog om det. Såg häromdan att Emelie hade köpt en ny ring, hur fin som helst! Var en snabbis på stan igår och skaffade en (det var OK för henne), fast i silver (hon har den i guld). Är jättenöjd! Den är typ 5 cm lång i verkligheten. Från H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0