Ny klocka

Hej på er! Det har gått över en vecka sen jag uppdaterade senast, inte bra! Hade NO-prov i torsdags och jag har ägnat ovanligt mycket tid åt att plugga till det, och det gick ganska bra tror jag. Sen har det inte hänt så mycket, Lotta fyllde år igår så vi var där på tjejkväll :) STORT GRATTIS TILL HENNE ♥ ♥
Förra helgen var vi ju i Arvika och det var hur lyckat som helst! Badade badtunna och hade det riktigt mysigt. Fick också en klocka i försenad födelsedagspresent av min moster, SÅ SNYGG! Det lustiga var att vi kom in på Jet Set klockorna på eftermiddagen innan jag fått den, så sa jag förbigående att jag gillade den rosa bäst och det visade sig att det var just en sån hon köpt, haha! Tycker den är riktigt fin:


Kommentarer
Postat av: Johanna'

Åh vad fin den var! Vart är den ifrån? :)

kram!

2010-11-14 @ 19:55:33
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0