Måndag


En bild jag tog i Arvika förra helgen

[skrivet 07.58]
Hej på er! Tänkte testa detta med tidsinställda inlägg, sitter förmodligen i slöjdsalen just nu och jobbar med min jäkla väska (haha). Idag är det måndag vilket innebär att vi slutar ganska sent, 15.30, och vi ska åka över med grejerna till mamma för nu är det mammavecka. Kommer kanske blogga lite sen, får se. Har en tröja jag ska visa men det beror på hur mörkt det är när jag kommer hem, om jag hinner fota så får ni se! :) Nej hörrni, hinner inte skriva mer, måste sticka till skolan! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna'

Hallå där!

Är du sugen på att vinna ett presentkort på Gina Tricot värt 100kr?

Var då med i vår utlottning! För mer information, klicka här:

http://johannesoilir.blogg.se/2010/november/vinn-gina-tricot-presentkort-pa-100-kr.html

(Om du fått detta medelande förut, eller redan anmält dig i tävlingen, ber vi så hemskt mycket om ursäkt!)

KRAM JOHANNA & LANA

2010-11-23 @ 14:45:53
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0