Water

Hej på er! Idag vaknade jag av mig själv lite innan tio, brukar annars beställa väckning för jag hatar att sova länge... Jag hade tänkt börja dricka två liter vatten om dan igen, försökte ju för några månader sedan, men det rann ut i sanden. Men nu ska jag börja igen! Att dricka mycket vatten är ju bra för typ allting, det rensar kroppen och man får finare hy. Fast det finns ju nackdelar; jag som aldrig (och då menar jag aldrig) annars dricker vatten ska plötsligt hälla i mig två liter om dan och det bidrar till att jag måste springa på toa stup i kvarten och också på natten, usch vad jobbigt det är att gå på toa på natten. Men man får stå ut! Haha.

6 st såna här ska få i mig... Det känns som jag går på en diet eller något hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0