Now, I've got nothing left to lose

Hej på er! Idag har jag och min lilla familj vart ute på lite olika grejer.. Först var vi till vårdcentralen för Philip hade tydligen streptokocker (stavning?), efter det åkte vi till Janssons som är ett supergulligt café och fikade, riktigt mysigt. Sen hade vi ingen aning om vad vi skulle göra så vi stackt till Borgvik där det fanns någon slags kvarn eller något haha, men där tog vi en glass i alla fall. Dagen slutade med att vi hamnade på statsvandring, helt onödigt men jag hängde på för mammas skull, hehe. Var riktigt hungrig då jag inte ätit någon riktig mat på hela dagen så när vi kom hem blev det köttfärssås och spagetti, riktigt otroligt gott för en svältande mage. Hoppas ni också haft en bra dag! ♥





OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Alvinaaa:]

Fina bilder:)



Sv; Vsg:]

2010-07-28 @ 09:09:13
URL: http://polarnas.blogg.se/
Postat av: J

sv: aha, men nu vet du det ;)

2010-07-28 @ 10:00:03
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0