Nya skor

Förlåt att jag är så dålig på att blogga nu för tiden! Tappar massa läsare, inte bra alls ju! Har haft ganska mycket i skolan på sistonde, men nu är det praovecka som gäller så jag får förhoppningsvis mer tid till att blogga :) Har köpt några grejer som jag ska visa också, det får bli lite i taget helt enkelt! Nu bor ju far min i Stockholm också, perfekt att shoppa där ju! Här är ett par skor jag köpte i veckan:




Ett par UGGS-liknande skor från Shepherd. Har lovat mig själv att aldrig köpa ett par UGGS för dom är så otroligt fula, haha, vilket jag står fast vid. Men dom är så himla sköna och varma, jag behövde ett par vinterskor och ja, det fick bli så haha. Älskar dom, trots att dom är fula! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker uggs är ganska söta på :D

2010-12-05 @ 20:49:01
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag måste ha missuppfattat allt, vad är skillnaden mellan dessa och uggs? Jag är själv ingen uggs älskade så :)

2010-12-05 @ 21:09:24
URL: http://enlitenmadde.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!



Var köpte du skorna när du var i Stockholm? :D

Jätte bra blogg förresten!



Kram

2011-08-10 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0