Första dagen i skolan

Heej! Kom just hem från stan, åkte dit direkt efter skolan så därför har det inte blivit någon uppdatering. På vägen hem från skolan bestämde Emelie och jag oss för att ta en fika på Espressohouse, kändes ju tråkigt att åka hem och göra ingenting när man slutar så tidigt. Vi satt på EH i 2½ timme, riktigt skönt att bara koppla av. Skolan idag förresten var bra! Vi gjorde ju inte så mycket som tur var, gick igenom schemat och sånt tråkigt, schemat ser OKEJ ut, men vad förväntar man sig när man ska börja nian? Hur som helst, kom som sagt just hem från stan, hann köpa en kjol innan jag var tvungen att gå hem. Ni får se den senare! Hoppas ni haft en bra dag :) ♥


Förresten, hur skönt är det inte att komma hem när skolan är slut och man bara kan tvätta av sig allt smink och krypa in i mjukisdressen? Älskart!

Kommentarer
Postat av: elin berndtsson

hej, skulle du kunna hjälpa mig med min header kanske?

grymt fina! :)

kram! <3

2010-08-23 @ 19:27:38
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jo min helg har varit kanon :) haft en bra dag?

kram

2010-08-23 @ 20:31:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0