Ang. Bojkottningen



Okej, nu ska ni få höra min åsikt..
Jag är ju verkligen inte bjuden, men jag vill bara berätta vad jag tycker. För det första tycker jag att alla har gjort så stor sak av att det ska kosta pengar och jag förstår inte vad problemet är? MEN det jag förstår är att man hakar upp sig på detta med att det ska kosta pengar för vissa medan andra får VIP-inbjudningar, det är absolut inte rätt. Om det hade kostat 200 kr för alla, även storbloggarna, skulle jag i alla fall tycka att det var ok, för 200 spänn är inte särskillt dyrt. Ska jag vara ärlig tycker jag att det är lite töntigt att man ska bojkotta, man behöver inte ta allt på så stort allvar, det är en kul grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0