Underbara väder



Äntligen kan man sitta ute och äta mellanmål i trädgården!
Dagen har varit rätt så bra, förutom lite huvudvärk på eftermiddagen men så blir det i skolan haha.
Egentligen skulle jag vart med Lotta idag, men hon var tvungen att rida igen för hon hade missat
så mycket ridlektioner. Vi får ta det på torsdag istället! Hade tänkt kika runt efter tågbiljetter till
Norge nu, det är bara det som fattas, sen är jag ready to go. KUUUL! :D
Alltså jg blir helt överentusiastisk av det här vädret, det är helt underbart ju! Vi har suttit ute i solen
på rasterna idag och det har varit riktigt varmt och skönt. Just nu hör jag fåglarna kvittra och jag bara
njuter fullt ut. Man måste passa på att njuta nu och våga inte klaga på värmen! Puss

Kommentarer
Postat av: Nora

Bra skrivit gummsan ;D

Visst är det fantasktiskt väder!!?? :D:D::D Vi tillbringar ALL tid vi kan få ute i solen just nu i skolan. Imorgon kör jag nog utan foundation, så att jag kan sola fejjan ;) hahah :D



JAG LÄNGTAR!<3

2010-04-13 @ 21:52:36
URL: http://norisevelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0