Tivoli!


in tha car på vägen dit


karuseller :)


brända mandlar såklart!


fler karuseller


munk, usch vad tjockt.


dagens hoppbilder haha


dagens bästa bild!


Var på tivoli/marknad idag, med Emelie och Lotta. Det var rätt roligt, förutom att ingen ville åka
karuseller med mig :( Och när Lotta och Emelie skulle åka bussen glömde dom att trycka på
stopp-knappen.. alltså jag menar, hur dum får man vara? haha. Så det tog lite tid innan vi kom
dit men vi överlevde. Fann lite inspiration hos Tyra S och Kenza, både med hoppbilder och
"gubben i handen" -bilderna.
Nu ska jag snart äta sen blir det träning, skönt! Ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHAHAHAHAHAHHAAHH shit de ser ju ut som ja står i den ju! :D hahah xD

2010-04-25 @ 22:18:15
Postat av: Ninni

I really looooove the last pic !

2010-04-26 @ 16:59:47
URL: http://happynathaliee.blogg.se/
Postat av: Ninni

mandi girl?



kan du kanske hjälpa mej?

jag vet inte varför inte headern inte får plats!

jag har haft samma mått förut!



Love yah ♥

2010-04-26 @ 18:55:37
URL: http://happynathaliee.blogg.se/
Postat av: Linn

hihi älskar den sista bilden! GRYM<333

hur gjorde du så att det blev så?

2010-04-26 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0