Nighty



Ojsan, börjar känna mig rätt så trött nu! Har just tvättat mig och gjort peelingen, som jag faktiskt lyckas gjort så gott som varje dag, känner mig duktig. Man ser faktiskt skillnad!
Imorn blir ännu en soft dag, ska sminka mamma (älskar att sminka andra, det är hur kul som helst!) och handla lite på Plantagen inför vår, mamma vill ha det blommigt och fint ^^ På kvällen är det ju sen Flickan som lekte med elden, har inte sett någon av filmerna innan så jag sitter som klistrad på lördagskvällarna framför TV:n, en riktigt, riktigt bra serie/trilogi. (L)

Nu ska jag försöka hitta på något att göra, om jag inte ska sova.. Hatar egentligen att sova bort dagarna men man orkar verkligen inte gå upp så himla tidigt, framförallt med tanke på hur sent man lägger sig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0