close







Lite bilder från en pryttelaffär i Mora, när man blir uttråkad tar man fram kameran ;)
Har verkligen inga roliga bilder från påsk, fotade nästan inte alls.. Tråkigt men ibland glömmer man faktiskt. Halvligger just nu i sängen men datorn i knät, min rumpa har somnat och jag måste verkligen röra på mig innan jag flippar. När jag precis hade gjort iordning den här sköna platsen till mig och min dator, med kuddar t.o.m för musmattan och lagt mig ner till rätta kom jag på att jäklar, kameraminnet ligger på skrivbordet! Så typiskt, sånt händer ju hela tiden, eller hur?
Aja, nu ska jag se till att få min skönhetssömn ;) Fast det är ju trots allt påsklov och jag tänker ta sovmorgon imorn, men det är mycket sömn att ta igen efter skolveckorna! Puss sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0