Shaky



Linne (väldigt långt, men har knytigt det) från och jeans från VeroModa, kortärmad kofta från Oasis (Malta)

Dåligt på blogg-fronten för tillfället. Myyycket att göra i skolan. Det är allt jag kan skylla på. Imorn åker jag till sthlms skärgård, sen drar jag vidare till sthlm och åker på kryssning. Efter kryssningen åker jag till farmor i sthlm och bor där tills lördag nästa vecka. (mycket stockholm där). Kommer ha en rolig vecka! Vet inte hur det är med internet på kryssningen och i skärgården men sthlmsveckan efter har jag i alla fall garanterat internet.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lånat Kenzas "dagens outfit-pose"? ;) xD HAHA <33

2010-02-11 @ 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0