Rain


Örhängen från Ur&Penn, Isadora quartet ögonskugga

Oj. Har inte uppdaterat på länge nu igen, men shit, den här gången har jag mina anledningar. Jag har suttit med läxböckerna framför näsan varenda kväll den här veckan. Det enda jag hinner göra när jag kommit hem från skolan är att plugga, äta mat och duscha. Det borde fan inte vara så, jag vill ju ha lite fritid också. Man hinner inte vara med kompisar eller nåt. Åh, åttan suger.
I alla fall. Var på stan i förrgår och handlade lite bra-att-ha grejer. Bl.a. grejerna ovanför och så köpte jag en tröja förra helgen som jag inte orkar fota. Har ju inte fotat de tv¨å tröjorna jag köpte för några veckor sen heller. Usch vad lat jag är ibland. I alla fall, nu ska jag återgå till allt pluggande, ses någon gång!

Ps. Juste, glömde säga. Blogg.se's nya upplägg S-U-G-E-R. När jag får kommentarer syns dom inte på översikten? Så jag har inte svarat på kommentarerna försen nu. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:Haha ok :)



snygga örhänge.

2009-10-03 @ 15:55:26
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!



Jag har nyligen startat en blogg som

handlar om Reumatism, för att det är

många drabbade och alla kan drabbas +

att jag är drabbad själv.

Jag vill ge kunskap till folk om den :)



Hoppas att du vill läsa min blogg,

om du undrat ngt, bara fråga :)

ha de bra / emma:D

2009-10-19 @ 14:24:44
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0