Nytt


Armband från JC

Halsband från JC

Ringar från Accessorize

Idag har jag och farmor målat keramik, det är faktiskt kul haha :p Efter det tog vi en snabbis till Sickla, visar vad jag köpte sen. Det ovanför köpte jag i måndags, på Nacka Forum. Vi ska dit imorn också, så det blir kuligt.
Var ju på kryssning från måndag till tisdag, vi hade det skitmysigt! Åkte med moster+man+kusin och våran familj. Köpte faktiskt ingenting, även fast vi sprang in i TaxFree:n tre tusen gånger. Stod och luktade på diverse parfymer i en halv evighet men tillslut blev jag för snål för att köpa någon. Men jag hittade faktiskt en parfym idag som ni får se sedan.
Nu ska jag checka bloggarna, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0