Packa..

Godmorgon! Åkte till mamma igår, puh, vad jobbigt det är att packa fram och tillbaka hela tiden. Sen måste man packa upp också. Jag tror att ni många är som jag, en sån som måste packa jättemycket oavsett att man gång på gång säger till sig själv "Nej, den här gången ska jag inte packa så mycket" men det slutar ändå i massor av fulla resväskor och diverse påsar med grejer som inte fick plats i resväskan.
Ni som har skilda föräldrar vet hur jobbigt det är att flytta fram och tillbaka sina grejer (i alla fall om man packar som jag, min bror brukar packa en vanlig kasse som inte ens blir full). Men jag tänker alltid "Jag kanske får lust att använda den där klänningen..." "Stövlar kan ju vara bra att ha ifall det blir dåligt väder..." "Jag MÅSTE ha med alla tre jackor, så det passar alla outfits" osv, osv, osv. Det här måste jag ha med när jag packar:


Check-lista:
♥ Dator
♥ Jackor
♥ Kamera
♥ Kamera grejer (bordstativ + blixt)
♥ Böcker
♥ Dvder
♥ Kläder
♥ Nagellacksgrejer
♥ Rakhyvel + rakgel
♥ Bhar
♥ Sladdar (till kamera, mobil osv)
♥ Fotoskrivare
♥ Väskor
♥ Smink
♥ Bodylotion
♥ Deodorant
♥ Solglasögon
♥ Skrivblock

Jaa, tror det var allt. Ha en bra dag puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

hej :) kan du int e lotta ut naglar utan färg och nagellack på din blogg?

kram

2009-08-05 @ 14:47:15
URL: http://knieling.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe nej men såg att du skulle till bergvik:)asså jag var på ridläger nära karlstad och då åkte vi till bergvik,fast jag bor annars i stockholm ;)skulle se om det fanns flera bergvik :)

2009-08-05 @ 15:40:08
URL: http://bluuberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0