Lovely

Som jag slitit! Eller ja, nästan i alla fall. Har gjort om bloggen endel, kände för en liten makeover. Blev faktiskt nöjd =) Dock vet jag inte om jag ska behålla headern eller om jag ska göra en ny (eller eventuellt ta tillbaka den andra). Ska testa lite olika. Nämnvärt är att jag jobbat i över en timme med att få en bubbla kring kommentarerna (checka in det) som jag kämpade! Grejen var den att jag försökte flytta in kommentarheadern eftersom den var precis av kanten av bubblan, inte alls snyggt, så när jag flyttade den blev det bara mellan rum i bubblan omkring. Lite svårt att förklara men skitsamma, nu funkar det i alla fall! :P
Sen har jag ju gjort flikar uppe i hörnet av headern, tyckte det var snyggt. Och så har jag ju ändrat typsnitt och färger på länkar och header. Får se om det blir något mer imorn för nu ska jag sova!
Hur man gör flikar
Hur man gör bubblor runt kommentarerna






HISS ELLER DISS? =)

Kommentarer
Postat av: BREEZY

vad fin header du har :)

2009-08-06 @ 16:41:39
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0